اشترك بقناتنا على التليجرام

أحدث المقالات

new brazilian apk to watch global channels and movies

new brazilian apk to watch global channels and movies


👇👇👇👇



Hello everyone with us again on ANDROID ONE PRO and in a new post.  And new Android applications .. And I want to clarify something important.  Do not forget that there are many explanations on the blog for many applications, you can see them.


 Hello again, to all Android lovers everywhere in the world.  After a long wait today, we have a new application for you to watch international channels.  application today is an amazing Brazilian application.






 This application that works steadily and highly efficiently is a free application, the size of the application is not large in size and works on all Android devices and also TV box.  And smart tv android devices.

 This wonderful application is a varied application for all family members as it is an application that contains various channels of entertainment, sports, movies, news and also children's channels.

 To know more about the application you can watch the video
 If you are interested in obtaining an application, you will find a link to download the application 👇 this post






مرحبا بالجميع معنا مرة أخرى في مدونة ANDROID ONE PROوفي تدوينة جديدة. وجديد تطبيقات الأندرويد  .. وأريد توضيح شيئ مهم. لا تنسو انه يوجد بالمدونة العديد من الشروحات للعديد من التطبيقات يمكنكم الاطلاع عليها.


مرحباً من جديد بكل عشاق تطبيقات الأندرويد في كل مكان في العالم. بعد طول انتظار اليوم لدينا من أجلكم تطبيق جديد لمشاهدة القنوات العالمية. تطبيق اليوم تطبيق برازيلي مدهش.

هذا التطبيق الذي يعمل بثبات وكفاءة عالية هو تطبيق مجاني حجم التطبيق ليس بالحجم الكبير ويعمل على جميع أجهزة الأندرويد وأيضا TV box. و أجهزة smart tv android.

هذا التطبيق الرائع هو تطبيق متنوع لكل أفراد العائلة فهو تطبيق يتوفر على قنوات متنوعة ترفيه ورياضة وأفلام واخبار وأيضا قنوات أطفال.
لمعرفة المزيد عن التطبيق يمكنك مشاهدة الفيديو
اذا كنت مهتم بالحصول على تطبيق سوف تجد رابط تنزيل التطبيق 👇 هذه التدوينة

👇👇👇👇👇👇👇




⛔رابط تحميل التطبيق من هنا LINK DOWNLOAD


رابط كود تفعيل من هنا LINK DOWNLOAD CODE 



👆👆👆👆👆👆👆
إلى هنا وينتهي شرح موضوع وتطبيق اليوم أتمنى من أن يكون الموضوع واضح وللمزيد من المعلومات يمكنكم مشاهدة الفيديو وأيضا يمكنكم تصفح المدونة لانه هناك الكثير من الشروحات والعديد من التطبيقات التي قد تنال إعجابكم وشكراً لكم على زيارتكم لهذا المدونة







تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-